KURSTILBUD

Dans
Følelsen av å slippe kroppen løs og bevege alt fra lillefinger til storetå så de treffer slagene i musikken er en fantastisk mix av kontroll og frihet. Når bevegelsene forsterker historien i musikken, så når formidlingen sitt klimaks.
Alle kurs er delt inn i høst- og vårsemester, hver 16 uker lange.

Høstens kurs starter i uke 36.
Vårsemester starter uke 3.

Musikk
«Der ordene slutter, begynner musikken». Få ting beveger hjertet mer enn musikk. Musikk er ikke aldersbestemt, så vi ønsker velkommen barn, unge, voksne og pensjonister, både du som er nybegynner og du som har spilt en stund. I Salt Kulturskole velger vi å ta utgangspunkt i elevens egen musikksmak, men også gi en smak av andre stilarter. Etter hvert som eleven har utviklet seg og tatt timer jevnlig over tid, kan lærer rette valg av repertoar mer målrettet innenfor den genren eleven ønsker utvikle seg.
Alle kurs er delt inn i høst- og vårsemester, hver 16 uker lange.
Høstens kurs starter i uke 36.
Vårsemester starter i uke 3.

Undervisningsadresse:

Musikk: